Subject: FW: Harjumaa Lääne-Harju vald Keelva küla Jaagu kinnistu liitumine madalpingel, LR9703
From: "Kubbi Janar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Jan 2024 14:01:53 +0200

Lugupidamisega

Janar Kubbi

Projekteerija

Enersense AS

From: Kubbi Janar
Sent: Tuesday, January 9, 2024 1:34 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Harjumaa Lääne-Harju vald Keelva küla Jaagu kinnistu
liitumine madalpingel, LR9703

Tere

Edastan korrigeeritud dokumendid.

Lisandus puurimist, seega 158m kokku. Nihutasin AJ poolt kaablit
teemuldest eemale. Truubi kohta ei oska kommenteerida, geodeet oleks
pidanud selle peale panema. Võimalik, et ei ole antud kohas looduses.
Uurin kui probleemiks on.

Lugupidamisega

Janar Kubbi

Projekteerija

Enersense AS

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, December 28, 2023 3:08 PM
To: Kubbi Janar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Harjumaa Lääne-Harju vald Keelva küla Jaagu kinnistu liitumine
madalpingel, LR9703

Tere

Oleme projekti läbi vaadanud ning palume korrigeerida/täiendada projekti.

1.	Teega rööpse tehnovõrgu osas palume leida parem lahendus, hetkel
paikneb lahtisel meetodil paigaldatav maakaabel liiga lähedal tee muldele.
Palume projekteerida maakaabel väljapoole riigitee maaüksust Jaagu
kinnistule (sinine joon).

Samuti puudub asendiplaanilt riigiteega ristuva truubi andmed. Palume
lisada ning arvestada truubiga maakaabli projekteerimisel.

2.	Projekti asendiplaanil peavad olema ära näidatud riigitee
kaitsevööndi piirid.
3.	Avatud kaevikud (sh puurimiskaevikud) ei tohi olla tee nõlva
alumisele joonele lähemal kui 1,0 m või nõlva puudumisel teekatte servale
lähemal kui 3,0 m, eriti kitsastes oludes lähemal kui 2,0 m. Avatud
kaeviku serva vähim kaugus kraavi välisnõlvast on 1,0m. Eeltoodud nõude
täitmisel tuleb arvestada tehnovõrgu rajamissügavust ja mulde
varisemisnurka (kaeviku sügavus, varisemisnurk 1:1).

Palume kajastada avatud kaevikute (sh puurimiskaevikud) kaugused tee nõlva
alumisest joonest.

4.	Tingmärkidesse palume lisada vastavate leppemärkide andmed.

Palume projekti täiendada ning edastada projekt, kas minu e-mailile või
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.